torsdag 24 maj 2007

Back in business

Det helade började med en väldigt olust att blogga, för jag började tänka för mycket. Jag har lite lätt för det, att överanalysera allt och skapa problem av sådant som egentligen borde vara petitesser. Det är lite tråkigt att jag gör det svårt för mig själv och agerar Drama Queen.

Det är jag det. Ganska "in control" på utsidan men så är inte fallet på insidan. Ja, nu vet ni det också.

Som sagt, det började med att jag inte ville blogga. Sedan ville jag det, men då kom jag inte på mina inloggningsuppgifter. Så under flera veckors tid har jag tänkt och tänkt och tänkt. Och helt plötsligt slår det mig. Självklart använder jag min aldra äldsta och trognaste email för detta ändamål.

Kanske blir lite inlägg från min del nu då. Nu när jag kan logga in och allt.

Inga kommentarer: