lördag 26 maj 2007

Urladdning

Den senaste tiden har varit alldeles för känslomässig för mig. Det är inte bra alls.

Igår hade jag och några väninnor tjejmiddag, och efter en låda vin tyckte en av tjejerna att jag sagt något opassande och vi började munhuggas och jag började gråta och bröt ihop. Tre timmar senare sminkade jag om mig och vi gick ut och dansade. Försökte skratta åt hur fåniga vi var, men jag är lite långsint. Jag förstår att det inte var mening att såra mig, men fuck it, hur som helst blev jag sårad. Singellivet är tufft som det är, jag behöver inte konflikter med mina tjejkompisar just nu.

Jag hann dansa en stund, sen såg jag en heting en bit bort och schwipp så stod vi och dansade. Han var precis i min smak, men tyvärr pluggade han i Lund och inte i staden där jag bor, så det kändes rätt meningslöst. Han ville följa med hem, men som sagt, till vilken nytta? Nej, jag nöjde mig med lite hångel i ett hörn på dansgolvet och gick sedan hem. Det känns skönt idag, men jag ångrar lite att vi inte bytte nr eller så iaf. Alla har väl någon slags föreställning om hur ens framtida man ser ut (i fantasin alltså) och han var rätt nära min.

Oh well, det finns många fiskar i havet. Jag tror i alla fall definitvt att det finns flera Mr Right för mig. Det gäller bara att hitta dem.

Inga kommentarer: