torsdag 24 maj 2007

Klyscha

I helgen levde jag upp till en riktig klyscha.

Jag bjöd hem en kille på te en lördag natt. Självklart glömde jag att bjuda på te när det väl kom till kritan. Det viskade han i mitt öra när vi hade sex. "Vilse, du glömde bjuda mig på te." Jag hann liksom inte bjuda på te. Jag var fullt upptagen med att förklara att jag hade haft några vänner över på förfest och anordnat ett shot-race och att det därför såg rent ut sagt förjävligt ut i min lägenhet. Sedan gick det fort och helt plötsligt låg jag där under honom. Det är inte lätt att komma ihåg allt, helt enkelt. Han hade lite för fina ögon för att jag inte skulle fastna i dem.

Tyvärr skrämde jag bort honom på morgonen. Vet inte riktigt varför men tidigt på morgonen drog han en dålig klyscha (han med) och var tvungen att gå.

Igår skickade jag ett meddelande till honom "glömde visst tet" men det har han inte svarat på. Inget mer te för mig alltså. Synd. Eller kanske inte. Dont know.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha... Gud vad kul du skriver