lördag 10 mars 2007

Haunted

Spöket, igen.

Jag har tagit bort honom från min MSN, men jag kunde inte med att blockera honom.

Att han inte förstår att varje gång han skriver till mig så hugger det i hjärtat.

Jag tänker på de låtar som vi såg som våra egna, och undrar om de nu är deras istället. Förstår han inte det, att det gör ont? Om jag är så fin och en sån underbar människa som han säger, och när han säger att han så gärna vill prata med mig, förstår han inte att det får mitt hjärta att gråta?

Det finns inget hellre jag vill. Jag vill ha walkie talkie-relation med honom, så som vi hade förrut. Jag vill prata med honom varje timma var minut, så som det var, jag vill inget hellre. Men jag vet att det kommer trycka ner mig.

Vilse, du vet att han har flickvän.
Vilse, du vet att han bara vill ha bekräftelse.
Vilse, du vet att han gör dig så ledsen att du blir elak.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle lika bra kunnat vara jag som skrev detta. Händer mig exakt samma sak just nu!