torsdag 15 februari 2007

Ett, två, tre..

...på det fjärde ska det ske!

Det är dags att jag får tummen ur och börjar sysselsätta mig med sådant som jag faktiskt borde göra.

Att göra-lista:
  • Hämta en resväska från förrådet
  • Packa resväskan
  • Skriva på en uppsats
  • Städa, så att det ser lite mer hemtrevligt ut när jag kommer hem igen på måndag morgon.

Okej, här kommer min lista, nu inklusive ursäkter:

  • Hämta en resväska från förrådet - Det är mörkt i förrådet! Och kallt! Det känns mycket mer lockande att göra det imorgon bitti.
  • Packa resväskan - Det är lite svårt att packa utan en resväska?!
  • Skriva på en uppsats - Det känns viktigare att packa, då uppsatsen inte skall in förrän på söndag.
  • Städa, så att det ser lite mer hemtrevligt ut när jag kommer hem igen på måndag morgon. - Tråkigt!

Inga kommentarer: