tisdag 20 februari 2007

Lustigt

Ett lite halvroligt segment från lördagsnatten.

I min Göteborgs-umgängeskrets finns det en tjej som är mycket söt men extremt knäpp. När jag säger knäpp menar jag att på sin meritlista har hon ett antal påhittade våldtäckter, säkert 10 break-downs på olika toaletter runt om i Göteborg, och många skärsår. Hon är dessutom bisexuell och är på allt som rör sig, inklusive mig och mina tjejkompisar. Summa sumarum: tjejen mår alltså inte bra.

Min vän kommer fram till mig och ser mycket förtvivlad ut.

- Fan!
- Gumman, vad är det?
- Jag vill inte, men jag kan inte låta bli.
- Vad är det du inte kan låta bli?
- Nu har jag hånglat med henne igen. Hon hånglar så jävla bra. Jag vill hångla mer med henne. Men jag vill inte. Hon är ju psyko.
- Oj.
- TÄNK OM JAG ÄR BISEXUELL!
- Ja, och tänk om du och psycho blir ett par. Hahahaha!
- Det där var inte ens roligt.

Inga kommentarer: